god morgon...

...alla lördagspigga människor!

Igår hade vi det jätte trevligt! Varför gör man inte sånt här oftare? Varför ses vi inte oftare? Det kan man verkligen fråga sig. Känns härligt att ha en sådan bra relation till Mickes nära och kära.

Vi började, som sagt, med god mat på Church Street. Två öl och en kaffedrink slank ner. Efteråt vaggade vi vidare till Bishops, men där var det fullt så vi gick till Interpool istället. Beställde en varsin drink och satte oss vid ett bord och surrade. När vi alla började gäspa var det dags att röra sig hemåt. Kände oss måttligt tråkiga om man jämför med paren som satt bakom oss! Hahaha, jag säger bara en sak: raggare.

Lyckad kväll, verkligen! Trots att det bara blev två öl och två drinkar så känner jag mig seg idag. Är ju väldigt, väldigt sällan vi dricker alkohol här hemma. Eller så beror det helt enkelt på att jag gick upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa.. men så är det när helgjobb står på schemat.

Här är en bild på Daniel, Maria och Micke från Turkiet.

Haha Mia kör på en Russian-pose! Sjukt kul!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0