Dagens.

Outfit of wednesday:

* klänning - hm
* "nät"klänning - gina
* skjorta - vintage


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Martina

Du är bara för snygg kvinna! Var jättekul att se dig häromdagen. Hoppas du har en härlig julhelg!

2011-12-21 @ 23:37:59
Postat av: fia

Har du det märket skulle du se det på dina papper, det står stort och tydligt. Jag vet inte om det gäller koksalt.. vet inte vad PIP gjorde förnågot mer än gelehallon som jag har.



Jag vet inte om det går på någon garanti men jag är beredd att betala 40 papp igen bara för att få ut dom!



hoppas du inte har detta märke så du slipper allt det här! jag är skitnervös och ska höra av mig till min kirurg efter jul och se vad hon säger!

2011-12-22 @ 16:09:13
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: Ammi

Svinigt snyggt! Både kläder och håret! :)

2012-01-20 @ 10:30:50
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0