all by myself

Hello gott folk! Nu är jag hemma från jobbet.

Sitter i soffan och laddar inför träning. Vill inte åka ner före 19, eftersom det brukar vara ganska mycket folk där då. Jag gillar att träna själv. När det är andra där kan jag inte slappna och och springa eller va jag ska göra. Ensam är stark. Ensam är bäst. Hoppas verkligen det är tomt på gymmet. (vet egentligen att det inte kommer vara tomt).

Och det där med att träna själv, det gäller även för vänner har jag märkt. Jag tränar verkligen som bäst när jag är helt solo. Däremot är det skönt när Micke är med på gymmet - utifall jag undrar något eller vill ha hjälp. Min personliga (verkligen personliga) tränare.

Föredrar ni att träna själv, eller tillsammans med någon?

Ensamvargen i soffan just nu:


Andréa, gymmet har alltid öppet. 24seven.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Fan vilken lyx att kunna välja träningstid på dygnet själv.

Och det bästa (eller kanske det värsta) med öppet 24/7, INGA URSÄKTER! =D



Jag tränar gärna i grupp, tex fotboll. Annars vill jag träna själv, bra musik och intervaller utomhus!



Duktig som faen är du iaf, jag längtar tills jag ska röra på fläsket igen =P

2011-12-20 @ 18:58:34
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Ida

Själv! Oftast i alla fall. I morse var jag helt ensam, förutom han som äger gymmet som städade :)

2011-12-20 @ 22:01:36
URL: http://idaleek.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0