vilken överraskning!

För nån dag sen, typ i förrgår, fick jag en avi. Jag hade ett paket att hämta ut från posten. "Jaha, vad är nu detta?" tänkte jag. Skorna jag klickade hem i måndags från något avlägset land borde inte ha kommit. Inte än. Det brukar ta 1-2 veckor för e-bay sakerna att komma till mig. Jag la avin på köksbänken och tänkte "Äh! Jag tar detta när jag har tid"

Imorse tog jag caddyn och race:ade ut till coop. And guess what? Det var skorna! Mina fejk Ugg Cardy. Jävlar vilken snabb levernas alltså! Otroligt nöjd med det.

Man kan ha dom uppvikta, eller nervikta. Sulan är tjockare än väntat, vilket är kanoners. Det fulaste som finns är snetrampade uggs. Fy fan va fult det är. Usch, jag SPYR!

Dock är sulan så pass hård att det inte går att gå normalt. Jag måste vicka på den här hemma innan jag kan visa mig in public med dem.

Gosiga!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Ååh love that your blog is back! :-D Kram

2011-08-20 @ 11:37:19
Postat av: Mamma

Vill ha mina stövlar!!!!! ska kolla om det är mer jag vill ha....

2011-08-20 @ 17:02:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0