sminkguru.

Igår blev jag redigt smickrad på jobbet! Jag fick beröm över min make up och hon ville ha alla tips hon kunde få. Riktigt roligt, med tanke på att Make Up Store ligger i butiken mittemot. Egoboost!

Jag gillar verkligen smink och allt vad utseende heter, så blir väldigt glad när jag får komplimanger. Fast å andra sidan - vem blir inte glad av det?

Här är iallafall en liten LÄNK till ett inlägg jag gjorde, ang hur jag sminkar mig. Detta var över ett år sedan, så tekniken har väl förändras. Dock inte så mycket. Grunden är same same. Däremot har produkterna förändras - kvalitét före kvantitét heter det nu.

Hoppas detta kan vara till hjälp!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Tusen tack för tipsen. Ägnade lite tid åt att piffa idag och det blev inte helt fel :) . Det kanske finns hopp ändå till den stundande festen.



Med bästa hälsningar,

småbarnsmamman

2011-08-20 @ 22:54:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0