saknar päronen, redan.

Igår var mamma och "pappa" här för att fira mig med middag. Jag bestämde att vi skulle göra köttfärslimpa, riktigt gött! Dessutom fick jag ett par matlådor på köpet! OCH ett uppfyllt kylskåp! Har nog aldrig varit så fullt som det är nu. Katching!

När dom åkte hem igen drog jag på mig promenadskorna och tog en liten sväng ner till solariet, and back. Brun och några gram lättare, katching!

Idag har jag jobbat 9-19 så är ganska trött i knopp och kropp.. men jag ska trotsa denna trötthet och dra ut på en liiiiten promenix. Japp, så får det bli. En liten en.

Promenad-looken:

Jag, Elin och Ibo. PFS POWER!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: anna Banäna Wigren!

hur mkt kostar byxorna? :)

2011-08-18 @ 10:07:58
Postat av: elin

jag knep dom sista!

2011-08-18 @ 21:10:19
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: sofia

Nope vi beställer hem nya nu till veckan och priset är 399 :-

2011-08-19 @ 16:37:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0