procko!

Efter jobbet åkte jag till K-rauta för att köpa penslar och maskerings.. Oj! Ni vet ju faktiskt inte alls vad som händer kom jag på! Let me explane: I helgen la micke nytt golv i sovrummet, målade taket, tapetserade, bytte dörr och satte upp fond-trä-väggen. Okej, då är ni med..



Det vi har kvar att göra är att sätta upp lister och måla fönsterkarmarna + elementet. Jag har stått ute en timme i garaget och målat alla lister. Jippi.

När jag insåg att jag måste måla allt två gånger gav jag upp och gick in för att laga middag. Man taget vad man haver, tänkte jag - och slängde ihop lite tacos! Mmm! Nu ska jag avnjuta denna delikata middag (lyxar med pepsi max också!) framför datorn, eftersom jag somnade ifrån filmen igår tänkte jag se klart den nu - the kings speech.

När rullen är klar ska jag slipa fönsterkarmarna, och dörrkarmarna.

I helgen ska vi inreda utav bara helvete! Woohoo! SOM jag har längtat att få inreda, och snart är dagen här!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

den filmen är faktiskt bra :}

2011-09-04 @ 21:50:30
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0