det bästa med att vakna tidigt..

(Förutsatt att man är pigg och utvilad när man vaknar.. vilket inte alltid inträffar. Faktiskt mycket sällsynt att man vaknar innan 8 och känner sig pigg. Iallafall i mitt fall.)

..när man börjar jobba sent.

Det är att man kan ligga kvar i sängen och rulla runt ett bra tag. Sträcka på sig och bara mysvakna så länge man vill. Det är även att man hinner uträtta diverse sysslor, så som tvättning, diskning, krattning, dammsugning etc. (inte för att jag tänker göra något sådant denna morgon..) Och ett annat bästa med att vakna utvilad och pigg klockan sju är att man får så mycket tid till att göra sig snygg. Idag är en snyggfredag. Japp, det känner jag på mig.

Vi får bortse från att jag har en brun utväxt from hell i skallen. Det sabbar liksom hela snygg-fredag-upplägget.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0