"TRÅKIGT INLÄGG!"

Good morning, stalkers!
Ännu en dag av pissväder, fan va tråkigt! Hoppas det spricker upp senare. Jag måste ju ut och dona på tomten, och det vore så mycket roligare om det vore finväder. Men att solen skulle svänga förbi på en kaffe, det tvivlar jag starkt på. Det ser ut att bli regn. Jävla aprilväder alltså - regn, regn, regn och lite till regn. Usch!

Inatt hade jag en obehaglig dröm. Drömde att det var dags för min tatuering, men allt blev bara helt fel! Slutade med att jag hade tjocka symboler på armen, samt fyra feta röda rosor längst med hela armen ner till handleden! Och på ovansidan handen hade jag döskallar och grejer. Herreguuuud! 16 dagar kvar, och NU blev jag nervös!

Min favorit!


Nej, nu ska jag käka lite frulle hade jag tänkt. Eller crosstraina lite först kanske? Hmm.

FAN VILKET TRÅKIGT INLÄGG! hej då.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa.

Åh idag hade jag velat träffa dig. Behöver Elin-boosta lite o så behöver jag hjälp att spana tapeter. Kiss

2011-04-13 @ 10:00:01
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Fin tatto!!

2011-04-13 @ 15:19:43
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0