"Så, nu vet alla.."

Om jag svälter mig själv? SVAR: Hell to the NO! Hahaha.

Visst, jag vill tappa några kilon. Men jag vill INTE se ut som en skinny bitch!
Anledningen till att jag käkade så kasst igår var för att..
..well, så kan det gå när inte haspen är på. I need food!

Jag tycker fortfarande att brudar med kurvor är snyggast!

Victoria Beckham till vänster och Camilla Jacobsen till höger.
Camillas kropp är en miljardhundratusenbiljoner gånger så snyggare än Vickans!

Så, nu vet alla att jag hellre vill vara en "sexy bitch" än en "skinny bitch".

Over n out. Ps, min iphone är tillbaka! woohooo! Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia A

Jag hittar på en egen kategori och är en "Sexy Skinny Bitch" ja :D Och du är alltid het så du behöver ingen kategori !

2011-04-28 @ 19:44:07
Postat av: Sis

Håller med- spinkigt benigt går bort! Snyggt smal/kurvig/helt j-la normal= är snyggt =) Du är snygg! KRAM

2011-04-28 @ 20:41:44
Postat av: Andrea.

Du är AS-SNYGG Elin, men att döma av hur du brukar skriva om dagens matintag ibland så äter du lika kasst som mig. = ALLDELES för lite (vilket oftast ger motsatt effekt..) Jag tror du kan sätta i dig i stort sett vad du vill för du är så himla aktiv om dagarna. Dessutom tycker jag aldrig du har vart snyggare än nu.. Sådäså ;) Pöss

2011-04-28 @ 21:56:45
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0