"KILLKVÄLL"

Idag vaknade jag halv sju, för tredje dagen i rad. Om jag är pigg och alert vid den tiden? Inte ett jävla dugg! Jag önskar att jag kunde sova längre! Imorgon är jag ledig, så då hoppas jag på sömn. Jag behöver skönhetssömn, med betoning på skönhet!

Dagens look.. eller?

Får se om jag behåller detta på, eller om jag byter om.
Haha, älskar mina armar! Redy for takeoff! Hahaha....

Anyways, ikväll är det premiär för KILLKVÄLL på stan! Gallerian har öppet extra länge och det kommer vara sköna erbjudanden i vissa butiker. TJEJKVÄLL har vi ju haft några gånger (big success), men detta är första gången vi har killkväll! Dock tror jag inte att så många grabbar kommer in på mitt jobb för att shoppa loss. Eller vad tror ni? Haha.

Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0