"Jag har hunnit.."

Nej, jag ska inte överskatta min effektivitet..
men jag ska definitivt inte underskatta den heller!

Jag har hunnit fixa mig, handlat på coop, vidare till dollar för inköp av marshaller och ostbågar (men MUMS!) och sedan tillbaka hem och städa ihop lite, fixa Nellie's påskägg. Hmm, well thats about it! Bra jobbat tycker jag. Efter jobbet ska jag skura lite handfat och dona, sen är det TIME FOR GRILLKVÄLL! ..måtte det inte bli regn.

Eftersom webcamen på datorn har valt att fucka ur, och min tele är på lagning blir det ingen Dagens Look-bild heller. Boring huh? Jag har iallasnyggafall på mig mina blå skinnyjeans och en svart transparent skjorta instoppat. Mycket fint.

Och apropå dessa jeans.. jag satt på toaletten och pressade citronen nyss, och fick se att det är storlek w27 l33 på dom! Say what? Sen när kunde jag ha 27? För att mitt ass ska få plats i ett par jeans behövs iallatjockafall en/två storlekar större! Jag är glad. Bra dag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Funkade det där läppglanset som skulle göra läpparna fylligare bra? Kan du inte lägga upp före- och efter-bilder?

2011-04-21 @ 12:17:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0