"I LOVE IT!"

Hej! Nu är jag back home again! OCH JAG ÄR GLAAAD!

Jag var väldigt nervös innan, men efter att jag hade spänt
mina grymma ryggmuskler så kändes det bättre. Hahahaa..



Det gjorde inte alls så farligt ont! Verkligen inte!

Jag är så sjukt jävla grymt nöjd! I LOVE IT! Tack Niklas för ett grymt arbete!
Efteråt var både jag och Carro (som var med under hela tatueringen) så otroligt
hungriga, så vi lyxade till det med en varsinn sallad på Flanör! Mumsfilibabba.


Nu blir det valbo och ny dator! OCH förhoppningsvis någonting nytt snyggt till morgondagen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Jag är sååå nyfiken!!! ses ju snart...

2011-04-29 @ 18:20:53
Postat av: C

Snygg tattoo!

vad står det/betyder den?

Eller är det lika som Angelina J har?

2011-04-30 @ 07:21:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0