"En mysig lördag!"

Måndag - ny vecka, nya tag!
I helgen så har det frossats i mat och godis! Dumma mig. Trots magont och ångest så var det så sjukt gott och därmed helt klart värt'et! Haha.

Lördagen började med jobb, och därefter helkväll hos svägerskan!

Här är det jonglering på g! ..det gick väl sådär.

Micke och jag i väntan på middagen.

Svärmor, Amra och jag.

Jag och Maria gör strawberrie daiquiri's!

Micke och Daniel plingar lite på gitarrerna.

En mysig lördag! Söndagen var det jobb, och som jag jobbade! Köttade om i hela butiken, kändes det som. Idag fortsätter omhänget. Som vanligt blir det mycket fint. Välkommen in på hårveckor!

Nu är det dags att utföra någon form av fett-förbrännings-aktivitet. Crosstrainern är jag trött på, så det lutar åt en promenix. We'll see. Något måste iallatjockafall göras! (även om jag gärna hade tagit en powernap.. vaknade när micke's klocka ringde 04:15, och lyckades inte somna om för ens 05:45, för att därefter vakna av mitt alarm 06:25. Var tvungen att åka till ramirent och lämna tillbaka en lyft(?) kl 07:00... me so tired right now.)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0