"en liten update"

Igår fick jag ett meddelande som berättade att Micke åker hem. Jisses så glad jag blev när han hämtade mig efter jobbet! Hello L♥ve!! Men trots att han ligger och sover här hemma nu så ska vi åka till sthlm över dagen ändå. Så i better hurry up!

Igår blev det även hästman! Woohoo! Gjorde skitont att sova, men helt klart värt'et! Det var jätte mysigt hemma hos Ballex (haha, vettefan varför jag säger så, men det ligger så skönt i munnen) och fler kvällar är planerade! Dock utan hårfix, såklart.

Nu har ni er en liten update, och en anledning till dåligt bloggande. Jag lovar att bilder kommer rulla in som vanligt inom en snar framtid!

HA EN BRA DAG!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0