"Denna updaten får duga"

"Men blogga nu då!" har jag fått höra från olika håll.. haha.
Så well, time to blog! Hmm, vart ska jag börja?

Igår var det stångträning igen, andra gången för denna nivå, och jag kräktes. Yes, you heard me - KRÄKTES! Och inte för att jag är sjuk eller något i den stilen, utan för att det var så grymt jobbigt! Jag skulle göra de sista armhävningarna och tog i ända från magen och.. well, ni vet vad som hände.

Spy och träna på samma gång.. thats gotta be skinny!

Annars då? Något roligt som har hänt. Nope, inte ett smack.
ÄH! Denna updaten får duga tills imorgon! Imorgon blir det mer. Promise!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0