"50% på HELA bikbok's sortiment"

God förmiddag!
Inatt har jag INTE sovit bra. Verkligen inte. Vaknade runt 3tiden (don't know why) och kunde inte somna om för ens klockan var strax efter 5. HERRE min GUD så tröttsamt det var. Haha, tröttsamt.

Idag är jag ledig, men gick ändå upp i tid. Ni förstår, det är 50% på HELA bikbok's sortiment - skynda fynda! Gäller endast idag! Jag och Carro var där 10 o'clock sharp! Köpte mig en svart bikini (kan ni tänka er att jag, mrs black, inte äger en helsvart bikini? Sjukt.), en kort t-shirt, en byxdress, en kofta och två par trosor. Älskar deras hanky panky-kopior!



Vad är bättre än att starta dagen med shopping?

Nu ska jag prova allt en gång till, sen blir det en dusch och glida i lite snygga underkläder tills Micke kommer hem! "Oj! Kom du hem nu? Jag brukar alltid ha stay ups på mig när jag är själv..."

Hörs om ett tag! Är jag på hugget får ni lite bilder snart igen, hur kläderna sitter på! Ps, vilken jävla storm det är ute då!! Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0