"svart som man är"

Lite puder, lite rouge, lite mascara, lite parfym och mycket kläder. Idag är det raggsockarna på och döskalle koftan som gäller! Känner mig riktigt frusen. Och när man har tofflor på jobbet är det dessutom skönare med raggisar, tycker jag. Till mina hårda tofflor blir det liksom skönare med något mjukt på fossingarna. Dom jag har på mig nu har mormor stickat (oväntat va? haha, inte.) och är knallrosa! Hon blev minst sagt chockad när jag beställde ett par i rosa. Svart som man är.

Här är ett försök till att fånga mig själv på bild..
Svarta jeansleggings på bottenvåningen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra? :)

2010-09-01 @ 12:21:26
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Bea

Måste bara säga att fy f*n va bra du passar att jobba på Glitter!! /sis :)

2010-09-02 @ 00:15:15
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0