"skit norge"

Buuhuuu! Fan va synd det är om mig just nu. Jag är helt hjärtekrossad. Hatar söndagar sååå mycket! Alla ni som känner mig eller har läst min blogg förr förstår att det är Micke jag saknar. Och ni som nyss har börjat läst så fattar ni alltså nu att jag saknar min underbara man som jobbar i norge på veckorna. Skit norge.

Förutom att jag har tröstätit en skinkmacka (eller kanske två) och druckit lite pepsi max (eller kanske mycket) har jag inte gjort ett skit. Jag har bara suttit i soffan och kikat på dåliga program, surfat runt på internet efter skor och andra saker jag inte behöver, pissat och nästan gråtit. Buuhuu, stackars mig som saknar min pojkvän så mycket. Eller hur?

Anyways.. under tiden jag inte har gjort ett skit skulle jag egentligen tagit en powerwalk. Det känns inte så jävla bra att byta promenaden mot mackor, eller vad säger ni? Nä, trodde inte det va. Så vi får la se om jag snörar på mig dojjorna alldeles strax eller om jag fortsätter leka soffpotatis.




Förresten, är det bara jag som älskar Carlsberg's nya reklamer? Haha. Big laugh. KLICKA HÄR.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

hahaha jag vet, men jag får verkligen inte till något annat, hahah :D urkass"

2010-09-12 @ 19:35:26
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0