"sexpack"

Sådär. Då har jag varit nere på sats och spänt mucklerna tillsammans med Micke. Körde lite armar idag. Började med uppvärmning på bandet, sen köttade jag på med handledsträning (aj!), triceps och biceps. Well, mer än så orkade jag inte idag. Bättre än inget i guess.

Nu måste vi slänga iordning något att käka, men frågan är bara vad? Varken jag eller Micke är speciellt hungriga eller sugna på att äta. Typiskt när man känner (och vet) att man måste.

Jävlar vilket sexpack jag har odlat förresten:

Avundsjuka?

Återkommer later, peeps!



Förresten, ni har väl inte glömt att anmäla er till TÄVLINGEN jag har här? På måndag ska jag lotta en vinnare! Så än finns chansen att knipa vinsten! Gör't!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0