"Rösta rätt, rösta rött"

Idag är det dagen med stort D! Eller nja, kanske V? Äh, det är valdag iallafall. Jag har röstat, gör det ni med. Är man en helt vanligt arbetande männsika så röstar ni rött. Är ni fetingrika så röstar ni blått. Varför har inte alla fattat det?

Visst, blått sänker skatterna.. men vet ni varför? Jo, därför att ni själva ska betala sjukfärsäkringen. Och alla (alltså vi vanliga) som inte har råd med en sån dyr försäkring kommer alltså att få dö. Har du röstat blått, inte betalat din försäkring och får fel på din lever.. Tja, då finns det inget att göra. För någon ny får du inte. I'll hope you die! Hade du däremot röstat rött skulle du fått en ny.

Sverige är ett av alla dessa land som inte har skapat så jävla stora klyftor mellan folket. Det vill säga att "alla behandlas lika" eller nåt i den stilen. Alla har råd med sjukvård. Men detta vill dom blåa jävlarna ta bort. Rösta rätt, rösta rött!!

Fan, jag blir så arg bara jag tänker på alla idioter som röstar på blått. Personer som har det lika bra/dåligt som mig. Jag vill dunka deras huvud mot väggen tills det blöder! För vet ni vilken färg blod har? RÖTT! Rött för i helvete! Rött är rätt!

Oj, nu blev jag visst lite agressiv mot slutet. Bäst att ta en promenad och rensa skallen. (fast det spelar nog ingen roll hur mycket jag går, för jag avskyr er alla som röstat blått..)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: m

Det är ordning på dig!

synd att det gick som det gick dock :/ fy faaan.

2010-09-20 @ 11:55:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0