"plattan i mattan!"

Jag säger som Micke just skrev: Det är svårt att sakna audion när man kör bmw:n! Damn right! Jag var uppe med tuppen imorse (okej, det var kanske att överdriva eftersom klockan var efter åtta..) och parkerade bilen på ett kostnadsfritt ställe, och jävlar i min låda så den går! Wrooom wroom! Man kan inte låta bli att bli en fartdåre när man sitter i den! Plattan i mattan! Jag ville bara fortsätta köra, ut på motorvägen och visa vem som bestämmer!

Nu har jag duschat och splashat mig med en body mist från Victoria's Secret som luktar sjukt gott! Beroendeframkallande, lätt! Jag ska väl ta och slänga i mig lite frulle nu och sen vika ihop all jävla tvätt som inte vill vika in sig själv. Vart är min hushållerska när jag behöver henne? Sen är det jobb jobbeli jobb 12-17.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

jadu, det där med gas kan nog komma ifrån Håkke. Har hört om era "tävlingar" Men så är det när du har vuxit upp med en som gillar bilar å det har ju tydligen smittat av sig :) KRAM

2010-09-14 @ 10:24:50
Postat av: Sis

Snygg är den åxå! Ge mej! =)

2010-09-15 @ 23:18:06
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0