"mörkrostat"

Imorse tog kaffet slut (OH NO!) så när vi shoppade inför Mickes norgevecka var vi lite vågade och köpte en annan kaffesort. Istället för den älskade skånerosten finner ni nu Forza i min mugg. Forza ska vara lite mörkare än skånen.

*klunk klunk klunk* .. Sådär, då var det smakat. Och vad blir min bedömning? Tja, det var inte så stor skillnad faktiskt. Jag måste ju erkänna att jag köper skånerost nästa gång. En gammal vana i guess. Jag gillar mörkrostat, och tydligen så ska forza vara en "eldig och kraftig" sort.. Men jag vet int ja. Mildare i smaken än skånen var den enda skillnaden tror jag.. Har ni provat denna?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0