"Mmm, längtar!"

Raklödder. Hur kommer det sig att skummet "växer"? Man tar jätte lite i handflatan och börjar smeta ut det på benet, och då blir det genast hur mycket som helst! Vad är det för förnurlig människa som kommit på denna grej?

Som ni kanske förstår har jag alltså nyss duschat och rakat benen. Det behövdes verkligen kan jag säga! Skäms elin! Än är det inte vinter. Och apropå vinter - jäklar i min låda va kallt det börjar bli om kvällarna! Aldrig i mitt liv har jag längtat så intensitv till vintern. Never in my life. Men nu har jag hittat ett nytt intresse, och det vet ni ju alla vad det är? Skoter! Bakom Micke eller köra själv. Mmm, längtar! Här är några bilder på Micke sen sista turen i våras:


Men vart var jag? Jo, duschen. Anledningen till att jag har rakat benen är för att jag ska fotograferas imorgon. Fy fan vad jag är nervös alltså! Skriver mer om det imorgon.

Nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs. Bästa programmet! God natt, everyone!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0