"..men bara nästan"

Sådär, då var powerwalken avslutad. Jag blev så slut att jag flåsade med öppen mun! Haha! Bra där! Och tänka sig, att i vissa ljus så kan man nästan (men bara nästan) se smal ut! Den ni!

Jag hinner inte bli plågad av Jillian just nu. Carro ringde nämnligen och frågade om jag ville följa med och kika på en lägenhet! Tobbe och Carro har ju sålt sin underbara lya på gävle strand med stor terrass, för att påbörja husbygge! Vuxenpoäng till dom också! Så Jillian får helt enkelt vänta.

Förresten, i eftermiddag drar jag vinnaren av två biljetter till Rock The Pole på lördag! Du hinner fortfarande vara med du också! HÄR har du tävlingsinlägget.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0