"lyckorus"

"HEJ! Du, jag ska tvätta håret.. men jag har inget balsam.. funkar det ändå?" undrar jag i förtvivlan till Johanna. "Nej, det kommer bli jätte tovigt", svarar hon. "FUCK FUCK FUCK", tänker jag. *klick*

Ja, men det kändes ju jävligt roligt. Jag skulle precis hoppa in i duschen när jag kommer på att balsamet är slut! Jag tittar snabbt på klockan och inser att affärerna är stängde. Helvete! Så nu kan jag inte tvätta den här jävla sörjan till hår ikväll! Och micke som kommer hem imorgon, buuhuu! Jag vill ju vara top notch när han ser mig på torsdageftermiddagarna. Jag blir alltid så fånigt nervös när vi ska ses igen efter en vecka av norgejobb. Förälskad till tusen, tror jag det hette? Det har alldeles strax gått ett år, och jag är fortfarande nervig när vi ses! ♥

Men åter till hårtvätten: Ja, nu kan jag alltså inte tvätta håret, så jag hoppas att det inte ser allt för fett ut imorgon. Jag vill INTE ha uppsatt. Jag gillar inte att ha uppsatt. Känner mig så.. töntig? Eller nåt åt det hållet iallafall. Det första inköpet imorgon: BALSAM. Nu gäller det bara att komma ihåg det också. Damn it!

Well, nu ska jag väl duscha kroppen då och sen sova. Imorgon kommer en hel drös med människor hit för att kolla på vår underbara lya. Shit, vilket lyckorus jag har i kroppen nu! God natt lovers!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0