"lyan ute på nätet"

Goder afton! Jobbet gick fin fint idag. Stängde på ett kick utan några konstigheter! Känns som det var längesen jag jobbade stäning nu. Aja. Jag och micke har precis slängt i oss spagetti & köttfärssås som vi båda lagade. Mysigt att laga mat ihop tycker jag.. Eller så är det mysigt för att det går mycket fortare? Hur det än ligger till med den saken är vi båda mätta och belåtna nu, och jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på ikväll. Kanske blir det Rack n Roll? Hmm.. vi får la se vad som händer. Jag har en lätt pannknack också, så en filmkväll hade inte suttit helt fel. Jag återkommer om den saken!

Nu ligger lyan ute på nätet också. Shit, det känns så overkligt alltihop! Läskigt roligt. Sorgligt roligt. Det var med blandade känslor jag bläddrade igenom annonsen på hemnet.se.. KLICKA HÄR för att checka in vår underbara lägenhet! Nu ska vi bara hitta det perfekta huset att spendera resten av våra liv tillsammans. Galet kär, det är jag det!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Stina

men hjärtat vart ska ni ta vägen nudå?

Blev de inge med lyan?

2010-09-17 @ 20:57:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0