"lace"

Idag kör jag på svarta lackleggings (fan, snacka om fantasilöst..), svart tight kjol och en långärmad oversize tröja i lace från Carlings. Lite mindre eyeshadow idag än vanligt, men det får gå ändå! Håret är äckligt dessutom. Men det har väl ingen dött av? Äääsch, jobbar ju bara 5 timmar idag! Ni älskar mig ändå.

Under trjöan har jag en tubtop i leopard från bikbok! Den är verkligen sååå snygg! En aning konstig passform dock. S/M var för liten över brösten, men M/L är istället en aning för stor. Typiskt mina apelsintuttar, Johanna!

Fiiiiiiiiiin va? Big smile! Funderar på att köpa trosorna som matchade till. Burkar alltid, alltid annars köpa matchande set, men dessa trosor såg inte så snygga ut i modellen om jag inte missminner mig. Kanske ska svänga förbi imorgon när lönen har trillat in på kontot och checka in dom? Jag gör't!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0