"håret"

Jag är så jävla bra på att se bra ut, så att tillochmed håret är med på noterna! Igårkväll var det panic här hemma eftersom jag inte kunde tvätta håret. Men se så bra det är ändå idag! Syns verkligen inte att det är fett! Thank god for Dust It och mina bästa kam! Tummen upp även för denna morgon!

Se så OFETT det ser ut! Yippee-ki-yay motherfuckerzzz! Big smile -on!

Nu tänker ni kanske "Men vilken idiot.. Bli så jävla glad över håret? Gå och dö din fula idiot" Well, i know that åtminstone 5 st som läser här tänker så. Men då vill jag ge lite svar på tal: Mitt hår är my thaang liksom. Haha, nej men jag trivs med håret utsläppt och fluffigt. Så när det är fett och måste ponytale:as känner jag mig verkligen... ur form. Förresten så vet jag att Micke älskar mitt hår (once you go black, you never go back honey), och jag vill ju se så bra ut som möjligt för honom. Såklart.

Nej nu ska jag och mina "perfekta tuttar" klä på oss. För bara man har sånna är det lugnt. Eller hur var det nu igen? Haha, fjÅrtizar!! Jag älskar när folk är avundsjuk så att det måste viskas glåpord och hittas på att jag snackat skit. Love it! Bring it on bara. Jag säger som Eminem "I'm not Afraid" Moahaha..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: C

Jag tycker du är skit snygg fast jag är avis =)



2010-09-23 @ 17:21:59
Postat av: Anonym

jag tycker du är dödssnygg! hela du är to die for! :)

2010-09-24 @ 12:43:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0