"gravidmage"

Alldeles för tidigt imorse vaknade jag av magont. Japp, gravidmagen var i farten igen! Detta innebär att jag är sjukt pissnödig (och har varit det ett tag) så att min mage ser ut som en gravidmage. This is not a joke. Ni alla som tänker nu att nää va töntig hon är, kan slänga er i väggen! Bildbevis:

Hahahah! Vad säger ni nu då? Helt jävla sjukt att det blir så! Och det händer faktiskt ganska ofta! Brukar det bli såhär för er också? Anybody?

Som tur är kissade jag bort babymagen och went back to sleep. Nu vaknade jag tröttare än tröttast och ångrade bittert att jag inte steg upp på en gång. Dags för kaffe, hoppas det hjälper lite iallafullafall. God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

bebi!! kan du väl skaffa, för min skulle då, snällarå! ;)

2010-09-22 @ 09:22:06
URL: http://kajsahj.blogspot.com
Postat av: AMELA

Varje morgon har jag babymage pga allt kiss man samlat på sig :P hahahah

2010-09-23 @ 08:24:14
URL: http://shoetastic.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0