"good night, peeps"

Nu mina vänner, nu är jag helt svettig av ansträngning här hemma! Dammtorkat och fixat här hemma. Känns skönt att jag äntligen tog mig i kragen och gjorde det! Spännande det ska bli, se om någon är intresserad av den här underbara lyan! En liten del av mig vill absolut inte flytta, men en större del av mig tjuter av glädje! Och ni är säkert spända av förväntan ni med? Äntligen får ni se hur vi bor. Länkar när allt är klart.

Den där väskan jag skrev om förr, som var slut? Helt plötsligt var den inte det? Så nu är jag lite fattigare men snart en väska rikare!! Jag har kört på kuvertväskan ett bra tag nu, och kännar att det är dags för förändring! Förnying förnöjer. Och om jag är kräsen? Ja, vad fan tror ni efter alla dessa inlägg? Here it is iallafall:


Snygg va? Dessutom på rabajas på Asos hemsida! Hoppas nu bara att jag inte får ett mail om att den tyvärr är out of stock och att dom sätter in mina pengar på mitt konto igen. Jag orkar inte det, inte nu när jag har hittat min lover! Grr! Love at first sight!

Något annat då innan jag ska sova? Hmm.. Nej, jag tror nog att det var allt. Nu ska jag duscha snabbt som fan och sen dunk ner i sängen! God night, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0