"ful-måndag"

God morgon! Jag hade hoppats att det bara var en mardröm, men tyvärr så är det the cold truth. Vad tänker ni med svenska folket? SD? Okej, jag ska släppa politiken.

Idag hade jag önskat att jag jobbade kvar på ikea. Då visste man alltid vad man skulle ha på sig - uniformen. Nu måste man försöka se någorlunda snygg ut, och idag känns det som en omöjlighet. Blä, blä, blä. Ge mig mjukisbrallor och en hood! Istället så knölar jag på mig svarta jeansleggings och min döskalletröja. Håret is in a ponytale för det ville inte samarbeta ett tugg. Åh, hörde jag att det är måndagmorgon? Ful-måndag.

Nu ska jag borsta gaddarna och springa iväg! Just det ja, tanden är typ bra nu. Har glömt att säga det. Hoppas det fortsätter så. För jag har hört att det är pissdyrt att gå till farbror tand-doktor. Over n out!


Haha, här får ni en bild sen i fredags. Jag hade hjälmen på mig alldeles för länge den kvällen. GE. MIG. VINTER. Micke ber ju tillochmed till vädergudarna!? hö hö hö

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: deckre

sv: de var asgott blev dessutom lite över till lunchlåda idag :D

2010-09-20 @ 17:56:00
URL: http://deckre.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0