"Fiser"

Tack M för din fina kommentar! Jag är väldigt nöjd att jag har en kurvig kropp. Tuttar (säg vad ni vill..), midja, höfter, rumpa! Jag skulle jätte gärna vara lite slankare, men inte så smal att jag förlorar mina kvinnliga former. Haha, kom att tänka på när vi var i TC's stuga nu, när jag var okvinnlig och hade gaser! jag gick undan och sa "Kom inte hit, jag fiser" (HAHA I KNOW!), då sa Kalle "Kolla här Tc.. Snyggt ansikte? Ja. Snygga bröst? Ja. Snygg mage? Ja. Snygg rumpa? Ja. Fiser? Ja. Skenet bedrar!" Hahahaha! Så även fast jag bryr mig mycket om mitt utseende och har mina kvinnliga kurvor så märks det väl att jag mest hade killpolare när jag var yngre! Im not a girly girl!

Aja, nu är det dags att trycka i sig en ett glas youhurt innan jobbet! Jobbar 12-17 sen dirket iväg och kolla på hus! Idag ser jag väl ut såhär då typ:

Jag har på mig nya koftan från Carlings och mina nya stövlar. Bra dag! :)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra Linkan Lindqvist

Elin snygging! Var jobbar du? Fett snygg är du btw:)

2010-09-16 @ 12:41:07
Postat av: Nathalie

snygg kofta!

2010-09-16 @ 15:24:45
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Du stumpi, är det högglans vit ni har på köksluckorna? Från Ikea?

Det ska vi ha i vårt nya kök, i like white!

Pöss

2010-09-16 @ 21:51:46
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0