"en bra städ-playlist"

Sådär. Då har man klarat av måndagen också. Ful-måndagen. Jag käkade lunch med Alex på ett av sushiställena här in gefle city. Det var mucho gott, som vanligt. Men det var sista ute-lunchen för den här månaden, typ. Jag måste verkligen sluta slösa bort alla stålarna på onödiga saker. Hädanefter är det spara, spara, spara som gäller. Usch, jag ser inte fram emot det.. shopaholic som man är. Avvänjningen nästa?

Vad ska jag hitta på ikväll då mån tro? Eftersom det är visning av lyan på torsdag borde jag redan nu börja skrubba alla skrymslor och vrår. Japp, så får det bli. Städning it is! Först ska jag dra ihop en bra städ-playlist och dra på mig lite bättre kläder, sen är det röj!

Tre bra girlygirl-låtar just nu:
RIHANNA - ONLY GIRL (IN THE WORLD)
Rihannas senaste. Här kör hon lite poppigare än vanligt. Love it!

Rebecca Stella - Swag in a bag
Mer av henne, tack.

Katy Perry - Teenage dream
Skön lovesong liksom.

Robyn - Love kills
Robyn har alltid varit en av mina favoriter. Här har ni ännu en grym låt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0