"en bra säljare"

Mornin' ya'll! Hoppas att ni har sovit lika gött som jag, fast det är nog svårslaget.. Att få dela säng med Micke slår allt! Trust me. Anyways, solen har bestämt sig för att joina oss idag, tråkit att man ska jobba när den väl bestämmer sig för det. Men men, vad gör väl det som hundra år? Jag fick en kommentar igår här på blöggen om att jag var en sån trevlig säljare - den ni! Simply the best! He he heee.. Nej men seriöst nu, jag ÄR verkligen en bra säljare. Älskar folk (ta det där med en nypa salt) och service. Sen att jag är överbabblig och övertrevlig, well, det gör bara så att jag passar ännu bättre för jöbbet. Skrytmåns. Somliga passar som butiksbiträden och andra inte.

Nu ska jag sminka mig klart, röja undan gårdagens tacos från kökbordet, fixa fram nya smarrig frulle på bordet och väcka micke med något sexigt move som jag fått lära mig på dansen. Solong for now!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0