"den jävlen.."

God morgon! Oj, idag vaknade jag med en tung tröttmössa! Blä, jag önskar att jag kunde krypa ner i sängen med älsklingen nån timme till. Men icke sa nicke, plikten kallar! Jobbar 12-16 idag, värsta mjukispasset. Så det känns verkligen inte så motigt att gå till jobbet idag.

Jag har fått en visdomstand. Japp, gott folk - i'm a wise woman! Anyways, det är så att den där tandjävlen växer fel (kunde man ju ge sig fan på!) och skapar enorm smärta. Yep, you heard me - pain! Så nu måste jag dra ut den jävlen.. Som att man har råd med det liksom? Jag måste skaffa mig en såndär tandförsäkring. Typiskt att det ska bli såhär på äldre dagar.. Jag som aldrig har aft problem förr. Inte ens ett hål.

Nu ska jag duka fram lite frulle här hemma (youghurt och kaffe för mig då..) och sen smyga in och väcka min trolovade! Hee hee hee.

Puss hej!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lou

I know the feeeeliiiing...även jag har fått en vis tand som gnager hål. AJ!

Du, härligt att se dig igår, att se hur pigg och glad du verkar vara =)Kram påre!

2010-09-18 @ 11:35:19
URL: http://saganas.blogspot.com/
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Jag har inte heller haft nåt hål, och har frisk tandvårdsförsäkring. 49 kr/mnd, som hittat ! :)

2010-09-18 @ 11:47:49
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0