"den är så underbar"

Vaknade av en konstig mardröm, eller nåt i den stilen. Jag hade (tydligen) haft sommarlov och nu var jag tillbaka i Sthlm, men visste inte vart min lägenhet låg eller vilken utbildning jag gick. Jätte obehaglig dröm, speciellt när allt är en enda röra. Well, skit samma. Nu är jag vaken.

Jag älskar att köra Mickes nya bil! Oj, den är så underbar. Det var inte kärlek vid första ögonkastet, men nu är jag minsann förälskad! Jag körde till Willy imorse och handlade diverse frukostvaror och sånt. Helst hade jag velat köra långt långt bort på någon motorväg så att jag fick trampa plattan i mattan!

Nu måste jag skynda mig en aning. Börjar klockan 12 idag med, och är man tjej så är man.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0