"chips"

Den här kvällen har gått i filmens och mysets tecken. Efter biltvätten gav jag blanka fan i att promenera, utan vi bilade runt lite granna istället innan vi bestämde oss för att byta planksteken mot en pizza! M-m-m!

Anyways, åter till våran kväll.. Vi har kikat på "Salt" nyss. Ni vet, den där nya med Angelina Jolie som ska vara så otroligt bra? Well, det var den inte. Den var helt ok, men inte mer än så. Tråkit. Förutom att filmen var si sådär så har våran kväll varit mucho niceo. Chips, dipp, choklad och dricka. Bäst att ladda upp inför en kylig vinter liksom. Jag har hört att det behövs mycket fett då, speciellt som man är en fryslort som mig. Hö hö hö, jag är så underbart vitsig.

Eftersom vi planerar att bo i husvagn över vintern

passar även Micke på att ladda upp inför kylan. Bra val.


God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0