"chansen att vinna"

Äntligen är det dags att krama kudden! Jag är helt snurrig i huvudet, dels av trötthet och dels av uttorkning. Jag borde ha druckit mer än några klunkar vatten idag. Dåligt av mig själv. Men vattendrickning är inte en av mina starkare sidor vill jag lova.

[ Och just det ja! Missa inte tävlingen som kommer ut imorgon!! Chansen att vinna fribiljetter till Rock The Pole 2/10 19:00-ca24:00, 18år minimum, två glas skumpa ingår! Passa på att se oss tjejer göra en dansuppvisning i en snygg nyrenoverad träningsstudio, med tända ljus som enda belysningen! Det är Rock-tema så ni som vinner en varsinn biljett måste komma iförd rockig klädsel ;) Så passa nu på att va med i tävlingen så att du kan komma och rocka loss med oss! Gäller både killar och tjejer! Håll utkik i bloggen imorgon efter tävlings-inlägget. ]

Sleep tight!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

OK, då ska jag vara med å tävla :)

2010-09-22 @ 07:19:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0