"bränna fett"

Vaknade av ett sms precis nästan nyss. "Hur ser promenadläget ut idag då? :)" skrev Engberg. Jag skrev tillbaka att jag måste få i mig kaffe först. Så nu sitter jag här med en mugg kaffe i handen, och har fått svar från Engberg som ville gå ikväll och inte nu. Typiskt! Men då går jag själv, inte dumt det heller! Fettet ska brinna!

Igår hade jag ett samtal med min väninna Johanna. Hon är kass på att uppdatera sin blogg, men när hon väl gör det ser det ut såhär typ:

"lika fina bröst som Elin" Haha what can i say? Dom är snyggare än snyggast. Bara så att ni vet. Hon är bra knäpp den där bruden, men det är vi väl alla? Kika hennes blogg genom att trycka HÄR.

Nej nu ni ska jag dra på mig joggingbrallorna och bränna fett! När jag kommer hem tänker jag nog köra 20minuters passet ala Jillian Michael. "tänker jag nog", det vill säga ingen garanti på det int!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: linkan

känner att jag är väldigt insatt i din blogg och framförallt i kommentarfälltet. haha.



de jag önskar och undrar är. vad äter och hur tränar du för att hålla kroppen så fit som du är! shit elin! återigen fett snygg! du får mig inspirerad och jag har liksom gått in i en vägg gällande träning och framförallt matväg. jag står liksom på samma ställer och stampar. du inspirerar mig och jag vill köra din grej!:D

2010-09-28 @ 13:08:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0