"bädda sängen"

Zzznark.. Jag orkar inte vara vaken nu! Fy! Klockan ringde 07:00, men jag hade planer på att sova till eight o'clock. Icke sa nicke! Precis när jag slagit av larmet började grannen att borra och såga eller något i den stilen. Brrrrrrrrr!! Brrrrrrrr! låter det typ. Han har sitt vardagsrum vägg i vägg med vårt sovrum. Men ja, klockan är ju efter sju, så vad ska jag säga? Tack för att du hjälpte mig komma upp och hoppas det blir fint!

Kan ni tro att det var skönt att sova på sidan inatt då? Inte ett dugg faktiskt! Det där blåmärket är inte att leka med vill jag lova! Och sover jag på andra sidan så ligge jag på örat som jag just tryckt igenom ett örhänge i. Men man ska väl inte klaga antar jag, det kunde ha vart värre.

Nu ska jag bädda sängen och sen off to willys! Skriver nog efter att fotografen varit här, om jag inte hinner innan alltså. God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0