"annonsen"

Yes, då har jag varit effektiv på toaletten! Haha, den där meningen kan verkligen tolkas på olika sätt! Jag menar att jag nu har skrubbat den skinande rent. Nu gäller det bara att hålla den tip top tills torsdag, så att jag slipper städa om. Men jag är inte så smutsig av mig så det går nog fin fint. Sen finns det faktiskt inte så mycket annat att förbereds-städa. Dammsuga gör jag imorgon, och torkar golven gör jag torsdagmorgon. Damma gör jag nog onsdagkväll. Piece of cake det här! Cleana som vi är här i vår lya är det inte mycket som behöver städas.

Är det någon som mot alla förmodan har missat annonsen så kommer den här igen: KLICKA! Världens finaste lägenhet med bastu och öppen planlösning i stan. Hmm, och varför ska vi flytta nu igen? blink, blink. Visning på torsdag! Passa på!

Köket - öppen planlösning. I LOVE IT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0