"vad mörkt det är ute"

Nu är jag hemma igen, skööönt. Det är så skönt att komma hem och hoppa i myskläder och sparka av sig stövlarna! På jobbet idag såg jag en lapp som Kajsa hade knåpat ihop, riktigt fint! Det vankas personalferre på lördag! Jiihaa! Och jag ska fixa hot shotsen. Har ni druckit sånna förr? Inte jag. Det är likör (minns ej vad den heter nu igen..), kaffe och grädde i ett shotsglas. Låter som att det kommer bli en mumsig fylla på lördag! Det gillar jag!



Förresten, gud vad mörkt det är ute nu för tiden! Men snart kommer det snö och då ljusar det upp lite! Jag har aldrig i hela mitt liv längat till vintern förr. Never ever! Men i år så längtar jag som en galning! Jag längtar till skoteråkande och julafton och mysiga koftor och snygga sockar! Jag längtar efter att sitta i vårt hus med en mugg varm kaffe och kika ut genom fönstret och se snö falla from the sky. Längtar efter att få sitta med tända ljus i hela huset och titta på film under flera lager filtar. Jag läntar, längtar, längtar. Mmm, kom vinter kom!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

jiihoo, guu så sköj vi ska ha råå!!höle möle vikket gävlemöl, huuahuua! Seee yoou babe!

2010-10-11 @ 20:56:00
URL: http://kajsascorner.blogspot.com
Postat av: m

haha hotshots!

Typ galliano?

Har det blivit trendigt igen nu eller? tycker att alla dricker det haha!



I slutet av 90-talet minns jag att det dracks friskt bland syrran och hennes polare.

2010-10-11 @ 22:47:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0