"armband"

Idag var det julafton på jobbet! Vi hade fått många snygga varor! Hallelujah-moment varje gång man är ledig med än en dag i rad! Detta armband var ett måste! 129pix! Kom och köp, gott folk! Innan det tar slut!


Idag köpte jag även hårfärg, vilket var på tiden! Jag förstår inte varför jag har blivit så slarvig med att färga utväxten på senaste tiden!? Ser ju alldeles för tacky ut med en brun jävla rand i skallen. Skäms på mig, och skäms på alla andra som går runt med en utväxt! Skäms på er!

Nu ska jag göra rumpövningar och sen får vi se vad sm händer. Kanske blir det en dusch och sen sängen, eller så blir det tv en stund. Who knows? Only time will tell. Jag säger god natt nu iallafall. Good night.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0