"skogshuggar-modellen"

Den sista tvätten hänger på tork nere i tvättstugan just nu, och vi här uppe - trolovade och jag - har precis klämt en varsin gamla-subway-macka. Så sjukt gott med mackor! M-m-m! Tidigare idag har vi knallat runt på stan och kikat efter vinterkläder till Micke. Han hittade en sjukt snygg jacka, en kofta och en... wait for it..... pälsmössa!! Eller ja, det är päls på insidan men det är den där skogshuggar-modellen. Så nu är han farligt snygg, min man. Galet! Jag lyckades få honom att ställa upp på bild, typ:

Först när herrn poserar i jacka och mössa. Andra när han testar koftan.

Well, det var en liten update från staketgatan. Nu ska vi snart packa ihop all tvätt och fara ut till valbo för att kika lite där ute. Jag vill också köpa en mössa!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0