"tvättstugan"

Good morning, stalkers! Igår kväll blev det inte ett dugg skrivet här. Alla som vet vad det beror på räcker upp en hand. [...] Japp, Micke. Jag förstod väl att ni visste ändå. Ni har hängt här länge va? Anyways, vi gjorde inte så mycket igår.. Kikade på vitvaror på internet och lite annat smått och gott till huset (som tillexempel ett vildmarksbad!). Så ni missade inget spännande igår, peeps!

Imorse när jag vaknade låg Micke och sov tätt intill mig, med armen runt mig. Härligt! Även fast vi ska köpa en ny 180 säng för att vi älskar att sova med mycket plats, så är det ändå skönt att ligga tätt intill varandra ibland. Mer än ibland.

Om en timme har vi tvättstugan, men jag ska kila ner nu och checka om vi kan tjuvstarta. Idag är jag ledig, så vi får se vad för skoj vi hittar på! Jag jobbar ju lördag och söndag så den här dagen är helig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0