"totaly naked"

Klättra -check! Japp, upp kom jag.. tillslut. Det är alltid lite rostigt i början av lektionen. Jag kan dessutom välkomna några nya blåmärken till mitt smalben! Hej, välkommen. Idag var det gummistövel-tema på dansrutinen. Jag hade lånat ett par knall gula av chefen min. Bästa chefen. Och faktiskt så kändes det rätt så hett ändå! Med dom rätta movsen, rätta musiken och det rätta ljuset så kan liksom inget faila. Nästa vecka är det klack-tema. Stövlar, sandaler, pumps.. you name it! Kommer bli spännande. Speciellt med tanke på att golvet känns så halt.

Just nu sitter jag och knaprar på en hårdbrömacka. Hungrig som ett djur måste jag erkänna! Direkt efter träningen hoppade jag in i en varm och skön dusch, och övade lite slarvigt på nya dansrutinen! Japp, i duschen! Japp, totaly naked! Japp, det såg nog för taskigt ut..

Nej, nu ska jag blåsa på håret en aning. Strax börjar Navy CIS, och det ska såklart ses from the bedroom! Sååå, natti natt, stalker!

Förresten, jag vill ha Sofia och Marcus som grannar på brynäs! Tjata på nu Sofia ;)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0