"tjockare hår"

Nu ska jag go to bed. Dåligt med bloggande idag, i know. Men så kan det gå när inte haspen är på.. eller när man jobbar hela dagen. Förresten, idag kom Alex in med lite löshår "på lina" som hon inte ville ha. Jag har nu sytt ihop det till ett sånt där träns (eller vad det heter). Imorgon ska jag köpa clips och sen kan jag ha tjockare hår whenever i want. En rolig grej sådär. Jag har aldrig haft sånt i huvudet förr, alltså sånt som man kan plocka in och ut. Det blir säkert bra. Vem vill inte ha tjockar hår liksom?

Och angående hår; nu är det dags att fläta mitt eget och sen hit the sack! Sov göttans everbody! Imorgon är jag ledig och då hoppas jag kunna sova länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0