"söderhamn"

Eller så blir det söderhamn ändå.. Jag måste skriva på lite papper jag med inför husköpet visade de sig. Så nu blir det buss till söderhamn om 1½ timme. Hellre åka ikväll än att åka pisstidigt imorgon. Jag tycker inte om tidiga mornar som ni vet. Micke jublade högt när jag berättade att "okej då, jag åker väl ikväll..". Skönt att sova tillsammans iallafall.

Något annat med övernattning som är jobbigt är alla dessa tjejprylar man ska släpa med sig. Hårtänger, smink, parfym, mera smink, 10kg kläder, hårspray och så vidare. Eftersom jag inte orkar släpa på allt för mycket saker blir det samma kläder imorgon som jag har idag. Känns väl inte så jävla roligt. Men va tusan, egentligen bryr sig nog ingen. Det är bara jag som bryr mig om sådana saker.

Nu ska jag trycka en toast! Mm, i love toast!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0