"snygg kille på kroken"

Gäääääsp! God morgon alla pigga och glada stalkes! Jag är trött. Usch, så trött jag är. Men det går väl över så småningom i hope. Micke står och borstar gaddarna just nu. Han är redan påklädd och klar, eftersom han ska köra till söderhamn för 10 minuter sedan. När jag har slutat i eftermiddag tar jag tåget dit. Ni förstår, det är trerätters middag hos svärisarna tonight. Göttans!

*Pussas och kramas* Nu gick micke ut genom dörren. Snyggare än vanligt i sina nya kofta, nya jacka och snygg-mössan. Hur kunde jag få en så snygg kille på kroken? Snygg, snyggare, snyggast.

Nej, jag ska blanda mig en smoothie nu och sätta på kaffe. Sen är det marsch in på toaletten för smink- och hårfix. Hörs snart igen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0